Saturday 12 July 2014

LUTUT SENGAL DAN SAKIT

PILIHAN HIDUP DI HARI TUA


Mengapa saya membuat penyataan sebegitu???
Kerana pilihan hidup kita yang tentukan walaupun secara batinnya Yang Maha Esa telah menentukan rezeki dan jodoh setiap hambanya dari diri kita di alam rahim lagi.

Begitu juga dengan kesihatan......
kita yang tentukan arah tujuan kesihatan kita dan berusaha untuk menjadi sihat dan kekal sihat selamanya...kalau saya la kan saya memilih di hari tua dengan tidak menyusakan anak-anak.Anda bagaimana???

Contoh lutut...adalah salah satu anggota yang sangat penting untuk berjalan ke sana ke mari...untuk beribaah dan banyak lagi...

Kalau di hari muda tak jaga selepas bersalin pun dah rasa sakit-sakit apakah nasib kita di hari tua...





Seboleh-bolehnya di hari tua nak sihat seperti di zaman waktu muda.Oleh itu jom amalkan pengambilan OSTERMATRIX dan ADVANCED JOINT HEALTH TABLET yang boleh membantu  melegakan sakit lutut biasa mahupun akibat bersalin dan warga tua yang mengalami radang lutut ini.


Testimoni adalah diri saya sendiri yang megalami sakit lutut selepas bersalin. Saya mengambil Ostermatrix dan kesannya alhamdulillah menakjubkan. Ia bukan sahaja membantu melegakan sakit lutut malahan boleh melancarkan proses penghadaman. Perut akan menjadi selesa kerana semua toksid telah keluar dari badan..........
Saya juga belikan ibu saya Advanced Joint Health...semuanya alhamdulillah....




PILIHAN DI TANGAN ANDA.....
YANG MANAKAH PILIHAN ANDA???


Dialukan untuk menjadi ahli dengan serendah RM75 anda boleh menjadi ahli dan bersama team shaklee saya.Boleh menjana pendapatan 3,4 dan 5 angka. Usaha lebih dapat pun lebih. 


Ataupun anda boleh menjadi ahli dengan pembelian sebanyak RM650 daripada set supplement shaklee secara automatik anda boleh menjadi ahli secara  PERCUMA!!!

Haa....untungkan. Boleh guna untuk diri sendiri. Tak rugi sikit pun. Sihat dapat....bonus pun dapat ....saham akhirat pun dapat sebab belikan hadiah untuk ibu bapa supaya mereka sihat dan bertenaga..
Bertambah la berkat rezeki dan keluarga anda semua...senang kan

Nak dapat berkat hidup pun senang je...gembirakan hati ibu bapa...
Bukan bonus semata-mata yang kita kejar di dunia...ikhlas untuk membantu anda dan mereka di luar sana untuk membenuk kehidupan yang ceria dan sihat.....

Hubungi :
> 'aini nafiah samsuri
> rakan shaklee dan pengedar sah (1098312)
> Fb:www.facebook.com/Ain Aini
> fanpage:www.fanpage.com/vitamin kesihatan
> Blog: www.kasihibusihat.blogspot.com.
> email:aininafiah82@yahoo.com
>sms/whatsapp: 013-8397082



No comments:

Post a Comment