Wednesday 6 August 2014

Bersih dengan Basic H

Boleh ke bersih dengan BASIC H???

Bersih...bersih...bersih...Ha entry kali ni nak cerita tentang bersih ni..apa yang boleh nak bagi bersih ni...ha meh nak citer..semua ibu-ibu mesti nak rumah sentiasa bersih..terutama dapur dan tandas kan...memperkenalkan kepada kalian tentang bahan yang boleh membuatkan dapur dan tandas berkilau.
BASIC H SHAKLEE ....ha ni lah dia pakcik Basic H yang boleh tolong bersihkan dapur dan tandas kita.Tapi ada keistimewaan pakcik Basic H ni sebab bukan sahaja cuci dapur dan tandas boleh cuci dan basuh selain daripada di atas..ha...nanti saya cerita...Memperkenalkan....

                                                  BASIC H SHAKLEE


Ha...inilah dia pakcik Basic H tu...handsome warna hijau lagi tu...Meh nak citer apa kandungan Basic H ni.

/ Organik
/ Tiada bahan kimia
/ Tidak Bertoksid
/ Tanpa bahan kimia berbahaya
/ Tanpa bahan pengawet
/ Lembut pada tangan
/ pH seimbang
/ Tanpa klorin
/ Tanpa gas beracun


Biasanya pencuci tandas boleh mencuci lantai,dapur,singki dan sewaktu dengannya...tapi Basic H ni special editin tau...Bukan sahaja boleh digunakan untuk mencuci lantai malahan untuk kegunaan anak-anak seperti botol susu dan puting susu..

PERCAYA ATAU TIDAK BASIC H BOLEH DIGUNAKAN UNTUK MEMBASUH DAN MENCUCI SAYURAN DAN BUAHAN?????

Basic H sangat Multi Purpose Cleaning....nama pun MULTI han..pelbagai fungsi dan kegunaan.Pendek kata kalau memilikinya boleh digunakan untuk hampir keseluruhan rumah. Boleh digunakan untuk membasuh sayuran dan uahan kerana ia tiada bahan kimia. Basic h adalah terdiri daripada minyak jagung dan minuak kelapa. Jagung dan kelapa pun kita makan kan....100% semulajadi. Minyak jagung kita selalu gunakan kuntuk buat kek kan .Minyak kelapa kita gunakan untuk menggoreng. Sekarang Basic H kita gunakan untuk:

JOM KITA TENGOK KEGUNAAN BASIC H:


Ha...ni dia...Gambar dibawah cuci dapur memang dah biasa.Tapi gambar atas untuk membasuh sayur. Sebab sekarang sayur telah diberikan racun serangga untuk mengelakkan ulat daun menyerang. Jadi kita sebagai pengguna mestilah berhati-hati dan pastikan sayur di basuh.

Kita sambung lagi entry ye

Ain:0138397082



1 comment:

  1. Bleh ke Basic H basuh sayuran dan buahan???Ada berani???

    ReplyDelete